Založ si blog

Humus v slovenských regáloch

Čo to vôbec jeme? Nie, nejdem sa v tomto blogu venovať kauzám o konskom mäse. Toho už bolo za poslednú dobu veľa. Idem jednoducho opísať moje skúsenosti , prípadne skúsenosti mojich známych.

Som žena- áno, aj ja poctivo kontrolujem dátum spotreby. Až na jeden z tých dní, keď idem z práce unavená a potrebujem niečo pod zub.  Posledné, čo ma trápi je dátum spotreby( veď predsa ten syr zjem hneď, ako prídem domov).  A čo sa nestalo? Syr bol 10 dní po záruke, čo som zistila jeho veľmi divnou chuťou.

Ďalší prípad. Kupujem čokoládu s kamarátkou k narodeninám. Chytí nás typická pažravosť- veď čokoládu kúpime v každom stánku. S veľkou chuťou si odhryzneme a KUK- pozerá na nás krásny červík.

Nedeľa- čas variť obed pre rodinu. Kúpite krásne kuracie mäso.  Záruka končí o 5 dní. Po rozbalení skvelého mäsa zacítite divný pach. Mäso neopísateľne smrdí, že ho nahnevane automaticky hádžete do koša.

Aj vy ste si všimli, že ovocie a zelenina už nevydržia tak, ako kedysi? Spravte pokus, ktoré ovocie alebo zelenina vydrží dlhšie ako týždeň. Je ich veľmi málo. Ak ju samozrejme vašou nepozornosťou nekúpite hnilú, tak rýchlo jedzte- aby vám ,,náhodou“ do dvoch dní nechytila tú známu farbu.

Krásny prípad som videla a aj počula v Košiciach. Spoluobčania v jednom známom obchodnom reťazci sa chodia najesť. Ale keby len to. Na dennom poriadku nesedí počet rožkov, jednoducho  švédske stoly- no neponúknete sa? Keby len to. Tento prípad som našťastie nevidela. Veľkou zábavou je hra- kto hodí najväčší ,,chracheľ “ do rožkov . Nechcem byť nechutná, len kontrolujme, čo kupujeme.

Od tohto príbehu si každý výrobok obzerám. Možno vyzerám divne- ale predsa.

 

Máte aj vy podobné skúsenosti? Mne je z toho naozaj zle. Hľadám odpoveď na otázku: Ako sa tomu vyhnúť? Naše obchodné reťazce musia iba dospieť. Ale čo s hlúpymi ľuďmi???

 

 

Televízia-pýcha Slovenska?

06.04.2013

Pýcha alebo hanba? Neviem sa rozhodnúť, k čomu sa prikloniť. Skúsim teda takto: medzi základné funkcie médií patrí informačná, kultúrna, zábavná, sociálna a politická. Môžeme polemizovať, ktorá televízia si plní tieto základné funkcie. Stredobodom záujmu je boj o diváka. Televízia Markíza a JOJ nasádzajú obľúbené seriály a reality show do rovnakých časov [...]

FMK-učiť sa, učiť sa, učiť sa?

06.04.2013

Napíš blog o UCM- áno, aj takto môže znieť úloha pre študenta vysokej školy. Pre mňa však celkom náročná úloha. Nechcem a nemám právo kritizovať, iba sa na to pozrieť tak, ako vnímam univerzitu , hlavne Fakultu masmediálnej komunikácie, ja. Znie to asi smiešne, ale študovať na nej bol môj dlhoročný sen. Presne od 14.tich rokov, keď som prišla na [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6939x
Priemerná čítanosť článkov: 2313x

Autor blogu

Kategórie

Archív