Založ si blog

FMK-učiť sa, učiť sa, učiť sa?

Napíš blog o UCM- áno, aj takto môže znieť úloha pre študenta vysokej školy. Pre mňa však  celkom náročná úloha. Nechcem a nemám právo kritizovať, iba sa na to pozrieť tak, ako vnímam univerzitu , hlavne Fakultu masmediálnej komunikácie, ja.

 

Znie to asi smiešne, ale študovať na nej bol môj dlhoročný sen. Presne od 14.tich rokov, keď som prišla na natáčanie a doslova ma fascinovala práca v štábe. Nasledovalo rýchle ,,googlenie“  a keďže v tej dobe to bola jediná fakulta ( Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy práva vznikla neskôr), prvá mi vyskočila Fakulta masmediálnej komunikácie UCM. Celú strednú školu som snívala o FMK , kam som sa nakoniec dostala.

Prišla realita… zápis a nástup na vysnenú školu. Čakala som prax a mnoho techniky. Máme vraj nové HD štúdio, no nikdy som v ňom nebola. Po roku som zistila, že škola je orientovaná z môjho pohľadu viac na žurnalistov, ako na kreatívnu časť. Možno sa mýlim.

 

Fakulta má mnoho výhod, pre mňa jednou z nich je podpora pracujúcich študentov. Túto možnosť využívam aj ja a naberám konkrétne skúsenosti z praxe. Na čo nám je Á-čko zo skúšky, keď prídeme do praxe a naozaj nevieme nič? To nechápe ešte veľa študentov a možnosť pracovať počas školy by mal využiť naozaj každý.

 

Fakulta masmediálnej komunikácie tvrdí, že je mladá a dynamická. Zdroj www.profesia.sk uvádza informáciu, že až 90% študentov denného štúdia FMK má záujem o pracovnú stáž priamo z praxe. Je to neuveriteľne vysoké číslo a ja som fakulte vďačná, že nám pracovať popri škole umožňuje. Naša fakulta je reálna a preto je veľmi dobre hodnotená v rámci najžiadanejších absolventov. Spomedzi všetkých slovenských fakúlt sa umiestnila na 9.mieste najžiadanejších absolventov. ( zdroj www.profesia.sk). Je to práve tým, že absolventi už majú prax a sú pre zamestnávateľa atraktívnejší.

 

Študujte to, čo vás baví. To nám vravia všetci, no vždy príde to typické študentské sklamanie. Neočakávajte od školy radšej nič a zistite všetko na ,,mieste činu“. Čo však tvrdím ja, berte každú príležitosť, ako získať prax. To je tou najlepšou vysnenou školou.

Humus v slovenských regáloch

11.04.2013

Čo to vôbec jeme? Nie, nejdem sa v tomto blogu venovať kauzám o konskom mäse. Toho už bolo za poslednú dobu veľa. Idem jednoducho opísať moje skúsenosti , prípadne skúsenosti mojich známych. Som žena- áno, aj ja poctivo kontrolujem dátum spotreby. Až na jeden z tých dní, keď idem z práce unavená a potrebujem niečo pod zub. Posledné, čo ma trápi je dátum [...]

Televízia-pýcha Slovenska?

06.04.2013

Pýcha alebo hanba? Neviem sa rozhodnúť, k čomu sa prikloniť. Skúsim teda takto: medzi základné funkcie médií patrí informačná, kultúrna, zábavná, sociálna a politická. Môžeme polemizovať, ktorá televízia si plní tieto základné funkcie. Stredobodom záujmu je boj o diváka. Televízia Markíza a JOJ nasádzajú obľúbené seriály a reality show do rovnakých časov [...]

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6935x
Priemerná čítanosť článkov: 2312x

Autor blogu

Kategórie

Archív